CUP IMORGON!

Hola amigos!

Dagen har spenderats i stallet, vaknade upp hos Josefin. Vi gjorde oss iordning och tog ut hennes hästar, sen gick vi till Linda. Det var hopptävling för kolla barnen, de är ju bara sex stycken så det gick ganska fort! Innan lunch gick jag, Josefin, Denise och A-c på en promenad med Chiffon, Springfield, Hollywood och Mary- doll. Det gick väldigt bra! Chiffon har blivit jätte duktig nu! =) Imorgon är det cup, samling 9.30. Sen kommer dagen att gå fort! Vi har flera matcher under dagen, det ska bli härligt att spela match igen! Jag längtar till imorgon, problemet är att jag nog inte kommer att somna så lätt ikväll eftersom jag förmodlingen kommer vara så taggad! Nu måste jag fixa mat till imorgon, bloggar senare.

Pussen ♥



Så söt med ditt lilla hjärta i pannan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0