EN HÄRLIG DAG I STOCKHOLM STAD!

Haha, jag gillar den rubriken!

Idag gick jag i skolan till tio över tio sen åkte klassen in till stan. Vi skulle äta och gå på bio, men det fanns ingen vi tjejer ville se så vi shoppade istället ;) Jag, Hanna och Amanda shoppade tillsammans med Jack och Viktor som gick bakom och klagade =) Jag handlade lite stuff´s som kommer ut på bloggen ikväll. Vi mötte Amir (gayloggen), Paow och Stefan( paradise hotel). Så det blev en liten kändis dag, haha ;) Kom hem runt tre och nu ska jag plugga sen bär det av till stallet. Ska gå en promenad med älsklingen ♥ Nu måste jag sätta fart, måndagen& tisdagens & onsdagen outfiter kommer också ut på bloggen ikväll :)

Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0