HOS JOSEFIN ♥

Hello ♥

Nu sitter jag hos Josefin, efter skolan gick jag hem och bytte om sen skjutsade mamma mig till stallet. Linda och några fikade och sen pratade vi lite. Sen fick Chiffon springa av sig på volten och sen skrittade vi av ut =) Åkte hem tidigt och duschade och åt middag. Sen åkte vi till min farbror och firade honom och Malin, vi fikade gott och de öppnade presenter ;) Sen bytte jag om och cyklade vidare till Josefin. Nu har vi fixat iordning i Josefins stall och nu vet jag inte vad vi ska göra :) Imorgon ska vi vara i stallet klockan nio till ridskolan, vet inte vad vi hittar på under dagen. Nu ska jag vara lite social =) Säger godnatt nu.

Sweet dreams ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0