INGEN DAGENS OUTFIT...

Tjeeenare!

Jag glömde att ta bilder på "dagens outfit" idag, jag hoppade in i duschen direkt efter middagen för jag känner mig så ofräsh efter en lång skoldag och då glömde jag det "/ Men imorgon kommer det många bilder! Imorgon har jag ingen träning så ska plugga och blogga massor! Har inte så mycket kvar på tekniken och imorgon är det en vecka kvar, ska plugga engelska nu sen lägga mig i sängen och läsa no :) Imorgon hoppas jag på solsken hela dagen! Då ska jag ta bilder ute, annars blir dem tråkigare och inne! Nästa vecka har jag det skönt, på måndag har vi sovmorgon till 9.50, tisdag har vi halvdag, slutar 12 och på onsdag har jag studiedag och är ledig! Ska bara ta det lugnt då, har prov på torsdag så det lär väl bli lite plugg , jag ska ha mvg i biologin! Det är ju sexualkunskap, mycket lättare en molekyler och konstiga saker! Haha, nu ska jag få in några glosor i huvudet!

Puss&kram ♥



BRING ME BACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0