MASSOR MED BILDER!

Hejsanhejsan!

Matchen gick inge bra, vi förlorade. Åkte hem direkt och duschade  för att sen åka till Erika :) Vi åkte moppe till hennes stall och där red vi en mysig tur ute i skogen, jag på Lettir och hon på Flipi =) När vi var klara runt åtta åkte vi moppe hem igen, det blåste som fasiken men vi kom hem välbehållna. Vi åt god mat, grillat och sen satt vi vid datan till halv elva och sen skjutsade Erika hem mig :) Nu ska jag hoppa i säng och titta på bilderna från dagen och kanske lite gamla bilder. Imorgon ska jag till stallet, tar med kameran då med. Så imorgon kväll kommer mycket med bilder! :D

Puss ♥



Ska pussa på älsklingen imorgon! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0