SÖNDAG!

Hola amigos!

Gårdagen blev riktigt lyckad! Hade kul hela dagen lång! =) Gjorde det jag älskar att göra mest på en dag! Spela fotboll och rida :) Idag åkte jag till stallet vid tio, fixade morgon sen kom Madde och A-c, då hämtade vi hästarna och sen red vi ut. Det var jätte kul, vi skrattade och tog det lugnt medans vi njöt :D Hästarna var pigga men de lyssnade bra. När vi kom tillbaka mockade vi ut en halv box, det var jätte tungt men jag A-c och Madde kämpade på bra! Några små tjejer körde skottkärror och vi lastade på ;) Sen blev allt bara kaos, jag och A-c stod själva kvar med en halv mockad box. Så vi krattade upp överallt och gick sedan ut i hagen för att ta av Buster sitt täcke, men då går vi fram till Sunshine, för hon hade legat mycket under dagen och när hon kom upp stod hon inte på ena benet så vi ställde in henne i en box och hon hade jätte ont stackaren! Hon var svullen och nu står hon inne och tar det lugnt =) Wermount, Madelenes häst fick kolik under dagen, så hoppas det går bra med allt nu ♥ Nu ska jag ladda in massor med bilder på datan och sen lyssna på musik samtidigt som jag pluggar. Har en inlämning och ett prov i veckan ;)

Pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0