ETT STORT FRÅGETECKEN!

Heej, idag vid lunch fick jag reda på att jag hade möte med fotbollen. Så fick lite lätt panik, men allt löste sig som tur var. Alla kanske inte blev så glada på mig, men sånt man får ta! :) Kan ju inte vara överallt... På mötet gick vi igenom inför kommande säsong också, det gav rätt mycket. Fick reda på att vi ska få en till tränare och lite sånt. På torsdag är det träning, men kan ju inte då . Men på söndag är det inomhus och då kan jag! Ska bli skönt att köra igång igen! Taggad :) Nu ska jag hoppa i säng, eller först dricka vatten. Är jätte törstig!

Pussen


Kommentarer
Postat av: Olivia

ofta du inte nämner mig i detta inlägg? :O:O:O:O:O

2010-12-08 @ 17:57:53
URL: http://evilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0