DAGEN EFTER!

Hola!

Gårdagen blev riktigt lyckad! Var med vänner på morgonen och släkten på dagen/ kvällen! Vi var på Häringe och jag dansade runt stången med Alex och Zarah =) Vi fikade och satt och solade och pratade lite sen åkte vi hem. Vi åt  middag hos farmor och farfar och kvällen spenderades även där. Jag kom 2:a i 7-kampen! WIHO! Pappa kom inte ens placerad det här året, som han alltid brukar! Iaf, kom i säng runt ett inatt. Imorse gick jag upp klockan sju och tog moppen hem till Josefin halv åtta, där åt vi frukost och gjorde iordning oss. Klockan tio var vi i stallet och fixade morgon, sen när de andra kom packade vi in allt i släpet och sen åkte vi, tog nästan 2& 1/2 timme dit :O På uppträdandet gick det bra förutom att Nessla sprang ut och hälsade på publiken och lite till... ;) Vi kom hem runt sju och jag var hemma halv åtta, nu har jag ätit middag och läst bloggar. Nu ska jag poppa musik och lägga över bilder på datan och sen till Maddes usb- minne! Kommer ta låååång tid, men bloggar sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0