IMORGON ÄR DET FREDAG!

Hola amigos!

Dagen har gått fort i början på dagen men efter showen i skolan gick den jäääätte långsamt och jag hade jätte ont i huvudet. Men stannade kvar i skolan och slutade runt tre, cyklade hem och la mig i badet så himla skönt! Rakade benen och tog balsam lite längre och bara låg och tänkte. Huvudvärken kändes bättre men så fort jag kom upp ur badet och "började gå runt" så var den tillbaka. Så det blev ingen träning för min del. Imorgon ska jag dricka massor! Vill inte få ont i huvudet! Och imorgon kommer det bli en perfekt dag! :D Nu lägger jag in alla bilder från min kamera så att jag kan lägga ner dem på mitt usb- minne sen ;)

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0