MYYYS!

Hellooo!

Har verkligen inte tid för bloggen nu på sommarlovet, så bloggen är nästan dööööd. Iaf, gör så gott jag kan =) Igår var vi bara i stallet, solade, åt jordgubbar, melon och biggaråer och badade! Det var väääldigt myyyysigt, haha. En dag med chillande, wihoo! Haha ;) Idag var  jag i stallet halv nio och åkte hem för en timme sen ungefär. Badade i poolen, lastade hö och hjälpte till på kollot. Nu har jag precis ätit middag, ska ringa Josefin och prata liiiite med henne och sen drar jag till stallet och rider. Idag står hoppning på schemat! Jaaa, haha. Syster fotar med systemkameran så snart kommer bilderna ut hääär :)

P&K



Oförglömlig resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0