SOMMARLOV!

Hola amigos!

Jag dissar vädret men hissar att det är sommarlooooov!

Jag har inte hunnit blogga på några dar nu ordentligt, men det har varit fullt upp. Har inte legat i sängen och latat mig, haha ;) Idag var jag på ponnyridning på Torvalla, det var konstigt väder men det regnade iaf inte, bara droppade liten två gånger :) Sen åkte vi till mormor och åt middag och sen vi kom hem har jag duschat och städat rummet och tittat på matchen på tv. Imorgon ska jag hämta Sara runt nio så åker vi till stallet och äter frukost, ska bli skit mysigt! Ska fråga Josefin också om hon vill =) Men nu ska jag gå ut och fixa iordning hos kaninen. Det kommer nog bli dålig uppdatering nu på sommarlovet men ska försöka så gott det går! :D

Puss ♥



Skitunge! Haha, du har fyrtio+ och sol och vi regn och kallt! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0