UNDERBAR START PÅ SOMMARLOVET!

HELLO SUNSHINES!

I tisdags kväll var jag med Josefin och Erika först åt vi tårta, chips och läsk och bara pratade och efter det var vi ute och åkte lite moppe. Följde med Erika hem en bit sen åkte jag och Josefin hem till henne och sov där =) Igår var det kollo hela dagen i stallet och efter det bestämde jag, Josefin och Natalie att vi skulle ha picknik på prärien. (Stallet) Natalie kom på att vi var i prärien och sen kom massor med ökenråttor och präriehundar. (Lindas hundar) Haha, helt sjukt kul hade vi! :D Och sen efter våran picknik hämtade vi hästarna och drog ut på en mysig ridtur! Vi tog mycket bilder, ska lägga över dem nu men hinner inte lägga in dem på bloggen ikväll. Men än annan dag! Kom hem från stallet efter elva igårkväll. Idag var det sista dagen på det här kollot och i slutet fick Natalie reda på att hon ska bli faster idag, eller att han skulle komma idag så under prisutdelning stod Natalie och asbölade! Skitsöt! Filmade henne ;) Efter kollot tränade vi, uppträder på lördag! Vi fick energi av Linda, hon köpte jordgubbar till oss! =) Nu har jag mest slappat sen jag kom hem och det behövdes! Nu ska jag hoppa in i duschen och dricka massor, blev jätte törstig! Så här ser morgondagen ut:

10.00 Stallet, träna
12.00/13.00 Häringe Slott eller Ekeby
Sen hem till farmor och farfar och fira midsommar
Runt 20.00 hämta Josefin och sen åka
till farmor.

Det blir tidig sängdags imorgon eftersom det blir tidigt på lördag!

Därför ska jag ladda över bilder från kameran till datan nu för minnet är fullt och på lördag ska jag ta hundrasjuttioelva nya bilder! :D

Haré gött, nu under sommarlovet har jag inte tid och ork på kvällarna och på dagarna är jag i stallet iaf denna vecka och sen är det fiiiint väder då ska man inte vara inne! :D

Pussokraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0