EARTH HOUR I KUNGSTRÄDGÅRDEN!

Hello sunshines!

Har nästan haft en bloggfri helg för att jag inte har hunnit blogga =) I fredags slutade jag klockan fyra sen gick jag hem och då åkte vi till svartbäcken och tittade på min mosters nya hus och sen åkte vi och handlade mat. Efter maten tittade vi på Let´s Dance också, var väldigt trött efter den långa jobbdagen! Gick och la mig runt tolv, igår gick jag upp vid tio och fixade iordning mig och runt tolv åkte vi till min mosters gamla hus och jag och Linn gick en två timmars lång promenad i skogen med Wildha :) Vi fick köra på bergsklättring och allt möjligt för vi gick till deras nya hus! Men det var kul, vi garvade nästan hela tiden! Det var kallt om fötterna eftersom vi blev väldigt blöta! När vi kom fram väntade vi på maten ett tag och efter det tog vi det lugnt till sju då tog vi bussen in till stan =) Det var jag och Linn och några andra tjejer, vi tittade på Earth hour "konserten" i Kungsträdgården. Det var lite segt i början men sen stod vi och sjöng, haha :) Jag kom hem runt elva och tittade på en Wallander och duschade sen och gick och lade mig. Imorse var ju klockan omställd och jag gich upp vid elva och gjorde iordning mig sen åkte mamma och jag till Handen och shoppade lite. Åt lunch på Donken sen åkte jag direkt till träningen. Nu har jag inte gjort så mycket, ska städa rummet också innan vi åker till mormor på söndagsmiddag=) Bloggar ikväll.

Pussokram ♥



Haha, du gick alltid under Chiffon =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag bor ju typ i Svartbäcken =)

2010-03-30 @ 11:46:17
URL: http://bilddagboken.se/missmidnight

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0