HOME!

Det tog fem timmar att åka hem istället för tre, bil köer och middag tog två timmar längre. Aja, vi kom hem kvart i åtta och sen dess har jag bara tagit det lugnt, hälsat på Mysis och duschat. Imorgon kommer jag att lägga över bilderna på datorn så ni får vänta =) Jag är jätte trött och ska straxt gå och lägga mig, det blir hopp i säng med en kopp te och matteboken. Ska bara titta igenom matten lite, det är så enkelt att vi får hoppa över det om vi vill så jag kör på det! ;) Imorgon har jag sovmorgon så börjar lite senare, skönt! Men nu ska jag hoppa i säng, imorgon är det skola och sen springning på kvällen med fotbollen. Sen kommer nog "min vecka" ut på bloggen imorgon också! Pussokraam.

Sweet dreams ♥



Jag saknar sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0