IMORGON ÄR DET FREDAG!

Tjatja bloggen, har läst ännu fler bloggar och tittat på Andra Avenyn. Jag måste prata med Emma angående min bloggdesign också, haha verkligen byta samtalsämne mitt i allt. Aja, imorgon "jobbar" jag till fyra och då köper jag godis sen går jag hem. Funderar på att cykla eftersom det tar typ två minuter! När jag kommer hem tar jag ut kaninen sen sticker jag mot Tungelsta! Får se om Josefin vill ha mig hemma hos henne eller om jag åker till stallet =) Får ringa henne lite senare, kanske? Haha, det kan ju vara bra ;) Nej nu skriver jag bara, så här ser resten av min kväll ut:

20.50- 20.55 gå ut till kaninen
20.55- 21.30 se på Bella&Tyra show
21.30 duscha
21.45 SOVA!

Haha, nu ska jag gå ut!

Puss, bloggar imorgon ♥



Pappa, mamma, barn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0