PÅSKKÄRRING IMORGON!

Hola amigos!

Det är tuffa dagar idag och imorgon, väldigt stressigt MEN KUL =) Idag har jag plockat upp massor med varor och gjort wook och massor med mera. Jag slutade klockan fyra, gick hem direkt och bytte om. Åkte till stallet, gick en promenad med älsklingen, en springpromenad! Hon är så pigg så jag brukar "busa" med henne. Mitt på vägen kutar jag bara iväg och hon är som en jätte glad hund och bara sprallar efter! Jag älskar henne ♥ Det kommer bli jobbigt om hon ska flytta! :( Men det ska jag inte tänka på nu när jag har henne! Inte mer om dagen, så här ser morgondagen ut för mig:

6.00 - Gå upp
6.45 - Gå till Ica
7.00 - Jobba
11.00 - Lunch
               11.15 - Blir hämtad av Linda
12.00 - Ponnyridning
16.00 - Ponnyridning slut, åka hem till Josefin

När jag kommer till Josefin ska vi åkte till Pizza Hut och käka god mat! Jag älskar deras sallad, haha jag vet inte varför :P Sen sover jag hos Josefin, ska gosa med Dina som gillar blommor och bin! Haha =)

Nu måste jag plugga!

Kommer inte hinna blogga så mycket imorgon =( Vet inte om jag kan blogga hos Josefin, annars bloggar jag på fredag!

Puss ♥



Stackars Alexander, vi klädde ut honom till påskkärring! =)


Kommentarer
Postat av: jossan

Hahahah <3 :)

2010-03-31 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0