PRAODAG NUMMER TRE!

Hola!

Idag har jag gjort massor med saker, jag har lagt upp massor med varor, städat och fixat i charken och massor med andra saker och det som är bra är att jag tycker att det är kul! Efter praktiken gick jag hem och tog ut kaninen sen vidare till stallet, fick äta mellis i bilen på vägen allting blir så stressigt nu! Och jag orkar inte plugga heller, får göra det i helgen om jag har tid. Så här ser resten av min vecka ut:

torsdag: prao till fyra, utvecklingssamtal sen träning.
fredag: prao till fyra, sen vet jag inte.
        lördag: till Vendelsö och flytthjälpa. Skulle nog vara hundvakt med Linn också!
söndag: umgås med Josefin och stallet tror jag!

Nu ska jag duscha sen lägga mig i sängen och titta på Fuskbyggarna!

Puss&kram&nyp i stjärten! ♥




Älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0