PRAODAG NUMMER TVÅ!

Hejsan, jag åkte direkt till stallet efter praktiken och gick ut på en promenad med Ego och Chiffon. Eftersom båda har haft kolik så blev det springning på det, jag var på Josefins gård och båda hästarna var pigga =) Efter stallet åt jag middag och sen tittade jag på tv. Nu har jag duschat och är jätte trött, jag somnade när jag tittade på Desperate Housewives! :( Aja, nu ska jag gå ut till kaninen och pussa på henne sen ska jag hoppa i säng! Imorgon efter praktiken så sticker jag hem direkt, jag var så himla trött idag så ska lägga mig ännu tidigare imorgon så att jag orkar med träningen på torsdag! Jag hoppas det hjälper för jag hatar att vara trött!

Sweet dreams ♥



Kommer alltid att älska dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0