SÖNDAG, STÄDA, PLUGGA OCH BAKA!

Hola amigos!

Förlåt, förlåt, förlåt. Orkade inte blogga igår och jag har inte bloggat så mycket i helgen. Men jag har haft fullt upp så jag har inte hunnit. Igår åkte vi ju till stan på dagen och på kvällen var vi hos mormor och åt god mat och tittade på Melodifestivalen. Och Anna vann! Hon är ju bäst så det var bra! När jag kom hem igår var jag jätte trött och mätt :P Så jag la mig i sängen och läste sen somnade jag vid tolv. Men idag är jag pigg och ska städa, plugga och baka. Mormor kommer över ikväll och äter middag så då ska jag baka en tiger sockerkaka! Men nu ska jag städa rummet och sen plugga utomhus! Det är jätte fint väder ute, så jag ska kanske fote lite. Men jag har inget att fota så bara kanske. Nu måste jag gå, kommer självklart att blogga under dagen. Imorgon börjar jag halv ett! Det ska bli jätte skönt, jag ska mysa framför tvn ikväll och titta på film! Istället för att hata söndagen så ska jag älska den!

Pussokram ♥



De är framme för i år! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0