UPDATE!

Hello sunshines!

Förlåt för usel uppdatering, trodde att det skulle bli bättre på lovet men det blidde inte så. Igår var jag först i stallet och fixade morgon och kväll sen åkte jag och mamma och handlade mat också. Sen bar det hem och basta! Riktigt skönt med +70 nu när det är så kallt ute! Alexander ville också basta men han tyckte att det var så varmt så han ville bara slänga kallvatten på sig själv ;) Sen åkte jag, Josefin och Zarah hem till mormor, juste får inte glömma att Harry var med! Vi hade en myskväll och tittade på Desperate Housewives! Men jag tycker att programmet var jätte konstigt igår tycker inte ni det? Vi gick och la oss efter DH eftersom både Josefin och Harry (Josefins hund) var trötta. Men det var skönt för vi vaknade tidigt imorse, halv nio gick vi upp. Stackars mormor går upp klockan fem för att träna innan jobbet. Aja, hon väljer ju att vara hurtig! =) Vi åt frukost och sedan tittade vi på en film. Sen blev det bara slapp fram till två, då kom Josefins mamma och hämtade oss. Vi åt lunch hos Josefin och sen körde Alexander grävmaskin med Josefins bror. Haha, dem passar som handen i hansken! Både älskar allt som har med motorer och göra så dem gick runt på gården och bara hade det bra medans jag och Josefin var i stallet. Men nu orkar jag inte skriva mer, måste börja packa nu! Vi åker imorgon bitti till Järvsö! Jag har längtat så himla mycket och nu är det äntligen dax! Skidor och skotrar! Det ska bli jätte mysigt. Det kommer massor med bildbomber när jag kommer hem på söndag! Vet inte om vi kommer att ha datan med annars kommer jag att mobilblogga lite då och då, det är så segt så det kanske inte blir så mycket.

Pussar ♥



Där har ni mig framför kameran ;)


Kommentarer
Postat av: denise

jag tyckte avsnittet var braaaa :D

2010-03-03 @ 22:20:42
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0