VÅFFELDAGEN!

Hello my friends!

Dagen har gått fort och allting har rullat på bra, nu sitter jag och läser bloggar och ska gå ut och äta våfflar straxt. Det är ju våffeldagen! Då måste jag ju äta en iallafall! =) Jag fick göra en kasslersallad och en kycklingsallad på Ica idag, fick göra massor med andra saker också men skulle jag skriva allt så skulle det ta lång tid! Det är dålig uppdatering nu under praon men jag slutar somsagt fyra och orkar inte så mycket på kvällarna. Idag klockan sex hade jag utvecklingssamtal, det gick bra. Jag hade fixat det som jag ville, jag hade ju bara g i bild förut men nu hade jag vg! Så det är bra, nu är det bara allt annat som ska finslipas. Det som går :) Nu ska jag äta en våffla. Hörs lite senare =)

Pussokram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0