FYLLER ÅR IMORGON!

Hola amigos!

Igår började Dina få värkar också runt elva, klockan fyra imorse åkte Josefins mamma, brorsa och Jessica in ill Bagis för ett kejsarsnitt. Det slutade allstå bra tillslut =) Nu har Dina fem små söta och pigga vaplar efter mycket om och men. Idag red jag Musse på Josefins volt, det gick bra han var lite pigg så han fick jobba, red barbacka. Cyklade hem tidigt och fixade här hemma och klockan sex åkte vi till mormor, vi åt god mat sen stack jag och Linn ut och cyklade! Vi cyklade mest runt men det var kul ändå! Haha, nu har jag fått lite presenter i förskott också och är mycket nöjd :D Nu ska jag sooooova, ska upp tidigt imorgon.  Jag och A-c ska ut och rida =)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0