DESPERATE HOUSEWIVES ♥

Jaa, snart är det Desperate Housewives! Ska sätta mig i soffan och titta på DH med en kopp te. Har pluggat in spanska glosorna i huvudet nu, dem sitter för tillfället. Imorgon efter skolan har jag glömt bort dem. Haha, nej det hoppas jag inte. Har prov nästa vecka... Aja, nu ska jag läsa det sista i no:n sen blir det te och DH! Hinner inte lägga in dagens outfit nu, jag har rätt mycket att fixa i skolan nu. Har en so uppgift som ska in, no prov imorgon, matte prov på torsdag, so redovisning på torsdag, måste plugga hemkunskap i helgen, har en upg som ska in och spanska prov nästa vecka. Tror det var allt! Usch, det gäller att orka nu! :)

Nu: NO.

Kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0