JAG ÄR BÄST!

Haha, peppar mig själv. Iår är det jag som håller i lucia i stallet, det kommer bli grymt kul och grymt bra! Jag har många tankar, och saker som vi ska göra om. Ett smakprov är att vi får en kille med, Alex ska vara Staffan! Haha, det kommer bli braa! Nu ska jag leta efter texter på internet och sen platta håret. Ska fan fixa håret imorgon innan skolan! Wiho, det brukar bara hänga där och vara tråkigt men nu ska jag fixa det! Haha, sen blir det no och so plugg :( Tidig sängdags idag också... Hela veckan är planerad, och när jag får kameran kan ni ju tänka mig vad jag ska göööööra! Haha, puss. (Älskar mitt liv just nu, allting flyter på jävligt bra. Älskar det alltid, men just nu ett stort PLUS!) ♥



Bjuder på en bild från midsommar 2010 ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0