PROFILDAG...

Tjaa, har verkligen ingen tid nu för att blogga så det blir så mycket jag hinner! Imorgon har vi profildag, slutar runt två och därefter blir det en timme matte för min del. Min matte lärare är så snäll och sitter med mig en timme imorgon och en timme nästa vecka för att jag ska få mvg och inte vg+ hela tiden. Jag älskar när lärarna bryr sig och verkligen hjälper en! Sen blir det gärnet  ner till stallet, två ridgrupper igår, tre idag och tre imorgon! Wohoo, Elin goes busy! Var hos studievägledaren idag, det kändes bättre när jag kom där ifrån.. Jag tror att jag har hittat min inriktning och förmodligen gymnasium! Känns mycket bra =) Nu ska jag duscha och sen hoppa i säng, sovmorgon till nio imorgon, sköönt att få sova lite iaf!  ;)

Kisses and hugs



Ni plus Carin gör mina dagar ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

Göllunge! ;) <3

2010-11-19 @ 16:21:01
URL: http://evilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0