SNÖSTORM!

Hejhej alla snömonstrar!

Idag skulle jag bloggat och pluggat innan skolan, men vaknade halv elva! :O Höll på att svimma när jag såg var klockan var haha, trodde jag skulle vakna typ halv nio. Men iaf, han bara fixa iordning mig och fixa lunch. Kycklingsallad, skitgod! Efter skolan, två lektionen spanska och so. Så gick jag till La Bella och mötte sötnosarna ;) Sen gick vi till Paus och dom handlade fikabröd och varm obo´y =) När vi kom till stallet satt vi bara och planerade showen och snackade om allt möjligt :) Kom hem runt sex och nu har jag tittat på Paradise Hotel och ätit, läst bloggar också. Nu måste jag plugga en halvtimme, sen är det Desperate Housewives!

Hörs latero!


Kommentarer
Postat av: Camilla Sandström

söt blogg!



veckans blogg tävling pågår i min blogg just nu :)



kika in och delta!

2010-11-10 @ 06:41:40
URL: http://fffluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0