NOCKAD OCH RIVEN...

Hola amigos!

Inatt var jag, Linda och Natalie i stallet och tog emot Tyra! Hon kom från Norrland och hade stått i transporten länge och hon tyckte att det var jätte skönt att komma ut och hon är så fin! Har inte hunnit blogga någonting, kom hem runt två inatt och hoppade direkt i säng. Gick upp åtta imorse, gjorde mig iordning och gick sen till grannen eftersom jag är kattvakt! Sen åkte jag till stallet, fixade morgon också, sen var det ponnyridning i Vendelsö, sen hem fort för att duscha och fixa och sen hem till farmor och farfar!HAha, och sen nu när jag kom hem gick jag över till katterna igen och nu sitter jag häääär! Nu ska jag plugga för vill inte vara hemma hela dagen imorgon för att plugga, bättre att göra det nu! ;D

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0