OSKAR LINNROS ♥

Hola ♥

Har skrivit lite på mina svenska och so inlämmningar som ska vara inne efter lovet, har lyssnat på Oskar Linnros till det och fan vad Från och Med Du är braaaa! Lyssnar sönder den :/ Imorgon är det loooov, fyfan vad skönt! Ska bara ta dagarna som dem kommer och bara ta de lugnt och ha kul. Ska skriva klart skolsakerna fort på lovet för annars kommer jag stressa över dem heeela lovet och jag tänker inte ens tänka på det då ;) Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite te. Sen blir det att plugga no och sen Paradise Hotel. Ska fixa min och Josefins blogg imorgon också, faaan vad nice!

Kisses and hugs ♥



Haha, misslyckad bild!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Stolt fotograf :P

2010-10-29 @ 22:52:56
Postat av: Elin

Kallas självutlösare annars, hahahha :D

2010-11-06 @ 22:16:47
URL: http://elinlindeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0