TORSDAG!

Hola!

Har inte hunnit blogga på hela dagen, direkt efter skolan åkte jag och mamma till Farsta och handlade skor till båda och sen åkte vi till Maxi och storhandlade ;) När jag kom hem var det bara att byta om för träningen, den slutade klockan åtta och jag var hemma halv nio. Dagen har gått i ett! Nu sitter jag och kollar lite bloggar och har på debatten om valet på tvn =) Imorgon börjar jag kvart över åtta och första klassen som ska rösta kommer kvart i nio. Sen kommer dagen att rulla på, sista klassen som röstar är vi 13.30 och efter det ska vi räkna röster också, sen får vi sluta :) Då blir det full fart till stallet och rida backarna med Josefin =) Så får vi gäster på kvällen så det blir stressigt imorgon också, och ingen bloggning under dagen ;) Nu ska jag kolla igenom mina vg- inlämningar till imorgon sen sooooova ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0