22 JANUARI

Hejhej.

Sov ut till 10.40 idag, riktigt skönt. Sen åkte jag till Josefin, vi tittade in hennes hus oxå sen åkte vi till Lyckås, In&Finn och flera andra butiker. Jag handlade inget, men det gjorde Josefin. Till hennes nya rum och så som jag tror kommer bli riktigt snyggt! Sen gick vi ut och gick med hennes ponnisaar, sen blev det chill framför tn:n oxå :) Mamma kom och hämtade mig och jag lagade mat till familjen, underbart gott! Nu har det bara varit mys framför tvn oxå :) Ska plugga lite nu så att jag hinner åka och shoppa med A-c imorgon! Vi ska även prata lite om en viss sak! Blir nog riiiiktigt bra! Sen blir det middag hos mormor med nästan halva släkten! Perfekt söndag :) Men det gör att jag måste plugga nu... Aja! Börjar ett på måndag. UnDeRbArT!

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0