LÖRDAGSMYS ♥

Hola ♥

Imorse vaknade "gänget" upp hos Sara, vi åt frukost och sen gjorde vi oss klara för vandringen... Jag, A-c och Josefin gick till stallet! Vi kände oss riktigt duktiga, haha. När vi kom fram gjorde vi iordning hästarna och sen red vi ut. A-c fotade mig, Josefin, Neptun och Chamsiin :) Så nu har vi fina bilder till våran blogg! Ska skicka bilder till Emma imorgon ;) När jag kom hem från ridturen mockade vi och tog in hästarna mm. Sen kom mamma och hämtade mig, vi har varit och handlat massor med mat också till kvällen :) Blir skitgod middag :D Sen åker vi hem till Benny och the family och planerar utomlandsresa! Wiiihooo :) Bloggar senare, ska klä på mig nu. Sitter i morgonrock... Hehe.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0