NIKON D5000

Har fått förfrågningar om min kamera.

Den heter Nikon D5000, man får ett objektiv med, men jag köpte även ett till obektiv. Det vanliga är 18-55 och det andra har jag inte i huvudet. Skriver det ikväll. Med kameran, de två objektiven och två års garanti, så gick det på ungefär 8000:- Är riktigt nöjd med både kameran och objektiven. Man behöver inte vara ett proffs för att få fina bilder utan den är ganska enkel att få fina bilder med! Vanliga objektivet fungerar till det mesta, men det andra jag köpte till är för närbilder. Ska fota mycket i vår och sommar, nu är det inte lika roligt att fota... Men ni ska få lite bilder ikväll, som är tagna med kameran! ;)

Hoppas ni är nöjda med svaret, annars får i fråga mer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0