DESPERATE HOUSEWIVES ♥

Hittar inte sladden till kameran... Alltid när man ska lägga in bilder. Aja, får leta bättre imorgon. Mår inte så jätte bra idag, har haft ont i huvudet och så. Kom precis ut från duschen och kom på en bra sak att jag inte tränar idag... Hinner se Desperate Housewives! ♥ Men det är ändå inte roligt, har jätte ont i knät... Hatar mina knän! Har haft fel på dem i sex år nu! Aja, inget jag kan göra... Ska fixa något gott, melon tror jag till DH nu. Orkar inte plugga mer, har tittat på matten i två minuter och läst igenom föredraget med text och utan. Så det får räcka för idag! Inte alls skoltrött... haha. Men imorgon efter skolan åker jag ner till älskliiings Musse ♥ Sen blir det hem och plugga, föredrag, skriva om Strindberg och skriva en geografi uppsats. Men är ju ledig på torsdag så hinner sitta uppe imorgon kväll och skriva. Jag pluggar mycket bättre på kvällarna, rätt sent. Kanske bara är jag. Men har jätte svårt att plugga innan typ sju. Pluggar jätte bra typ fredag kvällar! Haha, rätt stört. Men det fungerar, även om jag inte gör det så ofta... hehe. Men nu MELON ♥

Pussokraaam

Ps. Carin åkte till Mallorca idag :( Kommer sakna diiig! ♥ Har jag ingen att snacka skit med på en vecka och framförallt skratta ordentligt med! :( hahaha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0