I´M BACK ♥

Hejhej sötisar ♥

Det fungerade inte så bra på min och Josefins blogg. Jag slutade nästan med att lägga upp outfit´s och bloggade inte så mycket och när jag väl gjorde det var det bara onödigt inlägg känns det som. Så nu är jag tillbaka här! Ska fråga Emma om hon kanske har lust att fixa bloggdesign här och allt sånt :)

Idag var jag i stallet runt halv elva, tvättade Uffe eftersom vi ska uppträda imorgon i Sköndal. Vi har tränat igenom programmet flera gånger idag så nu kommer jag ihåg det lite bättre :) Har grillat till middag och eftersom jag inte hinner plugga imorgon ska jag nu sätta mig och försöka skriva en fakta text om August Strindberg... En lördagkväll, menmen. Imorgon ska vi vara i stallet halv tio, så blir ganska tidigt ikväll ;) Hörs lite senare.

Pussokraaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0