LEDIG IMORGON!

Hello sunshines!

Började dagen med att komma för sent till nationella, glömde totalt bort att det var det så halv nio började jag blöda näsblod och började 8.20... Inte så roligt, när jag kom på det fick jag halvt panik. Men kom dit till tio i och fick sitta kvar lite längre bara :) Skoldagen flöt på fort, tränade lite på Wannabe också :) Efter skolan åkte jag och Fia ner till stallet. Red ut på Musse med A-C, red ut en mysig tur i skogen, i soooolen :) A-C ramlade av också... Exakt så som jag ramlade av! Lite komiskt...haha. Gräsfläckar fick hon också, inte bra! Men huvudet på topp och vi kunde rida vidare igen ;) Duschade Musse efter, eftersom han blev svettig. I måndags fungerade det inte alls, men provade idag igen och bestämde mig att det skulle fungera! Så tog det försiktigt och tillslut fick jag duscha av honom över nästan hela kroppen. Haha, fina killen! :) Sen fick han beta lite som belöning. Är ju ledig imorgon så ska ner på förmiddagen med Linda. Ska rida pluttis då också, funderar på att rida ut en lång tur och bara ta det lugnt. Men får se :) Ska duscha nu, sen plugga! Hörs senare.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0