PLUGGPLUGGPLUGG...

Bläää, tråkigt. Därför jag inte bloggar så bra, skolan går före... Suck, men så är det ;) Har pratat igenom mitt föredrag ungefär sex gånger idag och det är runt 8-9-10 minuter, olika varje gång haha. Men har typ kramp i halsen efter det? Har sjungt på det också... Inte bra, ska strax gå och lägga mig. Vila rösten och läsa engelskan... Imorgon har jag mitt föredrag, då är det bara två so uppsatser kvar att göra i skolan! Sen är allt slut, skönt på den! Men två är rätt mycket, så helgen är redan bokad.

Fredag: Skola, stallet, hem till Josefiin ♥
Lördag: Rida, plugga
Söndag: Plugga, match, rida

Minst något roligt varje dag iaf! :D haha (Matchen är såklart bara om jag får spela)

Sweet dreams, hörs imorgon med håll i hatten! En outfit! haha.

Pussokyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0