UPDATE

Hello, fartfylld helg. Har inte varit hemma så mycket och har inte haft tid till att blogga. Såhär har min helg sett ut:

Fredag - Skola, baka, fixa inför kvällen, firade mig med brudarna!

Lördag - Rida (sadelprovning), Berga (sälja glass), Rida, hängde med Josefiin.

Söndag - Match, stallet och red, åt middag hos mormor.

Ännu en helg har gått och snart är det sommarlov! Tiden går liiite för fort just nu, man hinner knappt att njuta... hehe :D Men nu är det snart en ny vecka och alla dagar är redan fullbokade! Haha. Såhär ser morgondagen ut:
 Först skola, sen till stallet och rida Kravall med Josefiin på Svarten, sen vidare till nästa stall och rida Musse :) Hoppar över b-lags matchen imorgon eftersom min fot är så svullen och gör ont... Bättre att låta svullnaden lägga sig så att det inte gör ont längre! ;) Nu ska jag hoppa in i duschen. Sovmorgon imorgon, så ska måla naglarna sen gå och lägga mig och titta på OC! Bilderna från i fredags kommer imorgon.

Pussokraaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0