YEAH

Hejhej, har inte varit hemma idag så har inte kunnat blogga förrän nu. Först skola, fick sluta tidigare, hem och byta om fort, sen ner till stallet, skulle bara rida Musse, men hade första ridlektionen också. Duktiga små barn :) Red ut efter det, skulle bara skritta, men både jag och Musse ville ha lite fart, så blev trav och galopp också :) Gick jätte bra eftersom han är världens snällaste, gulligaste och underbaraste häst! Rider ju barbacka på honom nu eftersom han sadel inte passar, från förra ägaren. Men ska försöka boka sadelprovning i helgen! Nu ska jag duscha, sen blir det Desperate Housewives, inget plugg... Får göra det imorgon! Stänger nog av datorn nu, så inge mer bloggning idag...

Pussss


Kommentarer
Postat av: sandra. wicked.

Heej Sötkaka! Mår du bra? Hoppas det! Jag mår iallafall prima ballerina :) Jag har just nu uppe Veckans Blogg hos mig. Jag kommer tillsammans med vinnaren göra en intervju via MSN/MAIL som jag lägger upp på min blogg tillsammans med länkning :) Glöm inte anmäla dig om du inte gjort det! Lycka Till ! :) Kraam :)

2011-05-17 @ 23:18:25
URL: http://angelbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0