UPDATE!

Ojoj, här är det utmärkt med uppdateringen!

I fredags blev det först stallet för en ridtur på den fina, red inne och red lite över bommar och annat. Gick väldigt bra, höll på att gå omkull en gång bara... Haha nej, men han snubblade innan hindret så det blev lite kaos. Men annars gick det faktiskt bra :) Sen blev det till Pizza Hut och äta middag, mysigt och gott! Sen gjorde jag och Josefin iordning oss och sen fick vi skjuts av snällaste Matte till Rosgården. Där spenderades kvällen, hade skitroligt tills polisen kom... Men det var tur att dem kom, vilka idioter det finns... Aja, snällaste Matte hämtade även mig och Josefin i Tungelsta sen. Så vi slapp gå hem ♥ Var hemma rätt tidigt och gick och la oss en stund efter :) Igår blev det först en ridtur med älsklingarna, Nessla och Musse. Vi red ut på rakan och dem fick springa mycket båda två, hahaha. Nessla sprang framför och tittade bak lite, så drev på Musse så vi tävlade mot Nessla, hon blev trött och kom upp jämsides men då saktade vi av. Så söta båda två ♥ Mina fina älsklingar var duktiga! ♥ När jag var klar i stallet blev det hem och fixa massor, Alex fyllde år så vi hade gäster från halv fyra. Senare under kvällen kom även Josefin och gjorde mig sällskap. Blev en mysig kväll med mycket prat ♥ Imorse gick vi upp vid elva och dagen har mest spenderats hemma. Har pluggat och fått igång min telefon, så nu har jag också en iphone! Skööönt. Åt middag hos farmor och farfar, kom hem vid åtta och sen dess har jag bara suttit vid datorn. Skulle behöva plugga... Aja, får göra det nu en stund. Sen blir det sova :) Hörs lite senare.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0