PLUGG...

Hola amigos!

Lång, tråkig skoldag. Det positiva var att vi fick reda på lite resultat av lite prov som vi har gjort. Fick B på matteprovet, så det är jag nöjd med. Gillar inte alls matte. Sen fick jag A/B på ekonomin, C och A på samhälle. (Konstiga blandningar, kanske inte till B antar jag) Aja, sen fick jag jävla D på NK. Aja, nk är såhäääär tråkigt :) Efter skolan åkte jag direkt ner till stallet, red ut på sötnosen! Pigg var han idag, blev mycket trav och galopp. Härligt när det blåste, barbacka blev det såklart. Kom hem för ett tag sen, har ätit middag och läst bloggar. Nu ska jag göra en samhälls läxa som är till imorgon. Och börja på svenskan som är till fredag. Hörs senare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0