VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER STÅR JAG HÄR MED TOMMA HÄNDER

Hejsan alla finisar där ute!

Idag var det vanlig skoldag, två engelska lektioner, matte prov och sen idrott. På idrotten spelade vi innebandy och cyklade. Tack älskade spinningcykel för bulan ♥ Den satt skönt! Kom hem tidigt, åkte ner till stallet och tömmkörde min nya älskling! Mosí och Mr. Springfield, älskade sötnosar ♥ Hårdträning står på schemat för dem båda! Imorgon blir det rida Musse och ta en promenad med Springfield! Gosa lite med dem båda, Musse ska skos imorgon också. Äntligen! På söndag blir det förmodligen gropen med Josefin och Chamsiin också! Hårdträning, wihoo!

Nu måste jag plugga vidare... Skulle pluggat mer i helgen, står med allt nu... :( Har spanska till imorgon, svenska inlämning till fredag, so läxa till torsdag... Aja, nu: plugga till Desperate Housewives! Idag blir det lussebullar till ♥





Mina pojkar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0