TRALALALA

Hejsanhejsan!
Kände för att blogga lite. Ett vardagsinlägg! Idag var det först skola mellan 8.15-13 sen åkte jag in till Eastman och röntgade tänderna. Gick bra, höll på att somna i röntgen... Haha, hon sa att jag inte fick svälja eller något i fyrtio sekunder och att jag skulle blunda. Så när hon kom tillbaka var det lite svårt att öppna ögonen. Jag var ju trött, hade lätt kunnat somna. Haha. Nu kom jag hem för en stund sen, har varit och handlat ett par skor med mamma, och en fleece tröja. Mina andra skor har gått sönder "/ Aja, ett par nya skor klagar man ju inte över! Tänkte fota outfit också imorgon, men dem senaste dagarna har jag haft så tråkiga outfits då är det inge roligt att fota dem ;) Men imorgon lovar jag! Nu ska jag försöka plugga, har precis druckit en kopp te och ätit ett päron. Så är lite piggare, får passa på att plugga då. Annars somnar jag... Både igår och idag har jag varit jätte trött :O Igår somnade jag vid tio... Aja, nu ska jag plugga! Hörs lite senare.
Puss
Har faktiskt köpt en rosa mössa! Riktigt cute faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0