ENSAM...

Vet inte om ni känner igen er... Men ibland kan jag känna mig så jävla ensam, även fast man vet att man har det bra, bra vänner och allting runt om sig så känns det så ensamt? Jag hatar att känna så. Har läst många bloggar idag, där jag fått mycket inspiration och även läst att det är väldigt många som mår dåligt/ har mått dåligt. Mer än vad man tror, och överallt står det att man ska gråta. Det är bra att gråta ut, och på senaste tiden verkar det som jag har lyssnat på det... Fast omedvetet, men ibland blir det så. Man orkar bara inte mer, det blir för mycket.
Nej nu ska jag inte skriva mer om det här, deppmode...
Imorgon blir det först idrott och sen ett pass på gymmet! :D
Godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0