INSPIRATION


Godmorgon!
Fortfarande sjuk, tredje dagen med feber. Känns bra! Aja, ska inte klaga mer nu i bloggen.
Nytt år, nya tag har jag sagt. Precis så är det, det här året ska bli mitt år. Alltså ett riktigt bra år! Jag ska börja träna mer och regelbundet, när jag väl börjar brukar det rulla på. Vill bara träna varje dag och älskar att svettas ;) Förra veckan tränade jag sex dagar, och när jag säger träna menar jag inte att jag står och pumpar på gymmet i två timmar varje dag. För det är inte mitt mål, meningen med träningen är att jag gör det för att jag tycker att det är roligt, jag peppar mig själv och hittar inspiration lite överallt. Jag har spelat fotboll i sju år, men i våras lades laget ner och jag valde att sluta med fotbollen. Nu i efterhand ångrar jag det lite, men har inte så mycket tid över så det var nog lika bra. Jag tänkte att jag skulle fortsätta träna, så under hösten har jag försökt att träna minst två dagar i veckan. Har haft lite problem med stress och så därför har det inte blivit så mycket, jag jobbar två dagar i veckan på en ridskola. Det tar upp ganska mycket tid, men jag tycker att det är roligt så den tiden får det ta. Sen däremellan ska jag få in plugg, träning och även träffa vänner. I höstas var det ganska mycket stress, men jag har alltid haft svårt för  att ta det lugnt så det är så jag är. Men kroppen säger ifrån någon gång. Nu är det ganska lugnt, har bara tagit det lugnt på jullovet, varit med vänner och tränat. Nu har skolan dragit igång och inte så mycket plugg. Men det börjar redan bli mycket i skolan och snart drar jobbet igång igen.
Men eftersom vi har ett löpband hemma så kommer jag få in träning ändå. Nu jävlar, beach 2012. Inte så långt kvar!
Hoppas ni vill fortsätta läsa min blogg, ni får gärna kommentera vad ni skulle vilja läsa om. Följa min träning, bara följa med min vardag. Outfits? Släng in en kommentar nu!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0