SORRYSORRYSORRY!

Hello sunshines!

Har inte bloggat på länge men har helt enkelt inte haft tid! Har haft en mysig helg med släkt och vänner, igår till idag tältade jag, Josefin, A-c och Sara. Vi hade en skitmysig kväll igår, doppade jordgubbar i choklad och lyssnade på musik. Vi sjöng också men det vi ju alla hur det lät, haha =) Imorse gick vi upp tidigt och gjorde iordning oss. Senare på dagen åkte jag, mamma, Zarah och Alexander till Ösmo marknad och tittade runt. Det var mysigt i det fina vädret. Efter marknaden skjutsade mamma mig till mormor och där hjälpte mormor mig med en skol grejj och nu är det så gott som klar. Ska fråga läraren imorgon om det är så han vill ha den? Haha :) Nu ska jag duscha sen hoppa i säng, börjar runt elva imorgon. Skööönt ;) Bloggar innan jag börjar, bitches ♥



Ni var dem enda jag hade, nu är ni båda borta ♥

Sluta snacka bakom min rygg, det kommer ändå fram tillslut. Jag har vänner som jag kan prata med allt om och det är självklart att dem berättar för mig det som ni säger? Tänk efter innan du säger något, ta det med mig istället om du vill något...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem snackar skit om dig bakom din rygg?:O

2010-05-31 @ 07:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0